Bonjour! Supele creme sunt cel mai ușor de preparat în 𝗼𝗮𝗹𝗮 𝘁𝘂𝗰𝗶 pe care o găsești în 𝗖𝗮𝗿𝗿𝗲𝗳𝗼𝘂𝗿. În plus, avem o rețetă super gustoasă plină de vitamine-supă cremă de sfeclă roșie! Sfecla ne oferă o mulțime de nutrienți și de vitamine! Iată câteva dintre ele!

  • conține vitaminele A, C, E, B1, B2, C, acid folic dar și fibre, magneziu, fier, cupru și fosfor
  • are cea mai mare cantitate de vitamina K conținută de o legumă!
  • ameliorează tranzitul intestinal
  • reglează colesterolul
  • reduce hipertensiunea
  • are proprietăți antiinflamatorii

𝗔𝗶 𝗻𝗲𝘃𝗼𝗶𝗲 𝗱𝗲:

  • o oală tuci
  • 2 sfecle medii
  • o rădăcină pătrunjel
  • jumătate de țelină
  • 1 cartof mediu
  • 1 ceapă mare
  • 1 morcov mare
  • 3 căței usturoi
  • sare
  • piper
  • două linguri ulei măsline

𝗠𝗼𝗱 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗮𝗿𝗲:

  • Pune-ți muzica preferată!
  • Curăță și taie sfecla roșie cuburi, pune-o pe o tavă tapetată cu hârtie de copt și coace-o la 180 de grade timp de 30-40 de minute.
  • În timp ce sfecla este la cuptor, curăță toate legumele și taie-le pe jumătate. Ai parte de mai mulți nutrienți dacă fierbi legumele întregi.
  • Taie ceapa mărunt și pune-o la călit în ulei până când capătă o culoare ușor aurie. Adaugă și usturoiul tăiat feliuțe. După ce s-au călit, toarnă peste 200 de ml de apă și adaugă morcovul, rădăcina de pătrunjel și țelina. Lasă să dea în clocot, iar apoi adaugă 500 ml apă peste legume. Lasă să fiarbă 30 minute.
  • Adaugă cartoful și sfecla din cuptor și lasă încă 15 minute la fiert.
  • Verifică cu o furculiță dacă legumele s-au fiert. Compoziția e aproape gata. Lasă să se răcească 5 minute, după ce ai oprit focul.
  • Cu ajutorul unui blender, poți să mărunțești compoziția și să o transformi într-o supă cremă.
  • Dacă nu ai un blender, poți să folosești un pasator de cartofi

                 

Poftă bună!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *